Sokat olvasok, keveset beszélek és írom amit diktál az agyam.

Zoomol a taknyom a telefonomon

2024/01/16. - írta: Mesterséges intelligencica

Ülök a vécén, a vécé lécén, Csípnek a legyek, na én innen megyek, Most jött a nagy hír, nincsen WC-papír, B****a meg a jegesmedve, itt ülhetek egész este!

snoozing.jpeg

Valami felpiszkálta az orromat és egy óriásit tüsszentettem, de olyan nemzetközit. A szanaszéjjel szálló taknyot szépen feltöröltem mindenhonnan, magam is meglepődtem a tisztességes mennyiségen. Hiszen még csak beteg sem vagyok. Biztos valami allergia.

A WC-re mindig mobiltelefonnal megyek, hát ki az, aki szarás közben unatkozni akar? Nem vagyok én vadállat, vittem hát magammal. A tüsszentés után visszatértem a mobilom bámulására, épp a Redditet nézegettem a mnkahelyi balesetekről videókat, de amolyan jó ledarálósakat, hadd borzongja bele.

Telefonom magától tekeri a posztokat. Mondom mi a szar? Ez meg itt önállósította magát. Lassan már 3 éves a telefonom és elkezdett leválni a hátulja, gondoltam ez is egy az avulás tüneteinek. Lassan már fél éve lejár a csúcsmodell hátulja, hát mi problémám lehet, ha a teló magától szkrolloz? Amúgy még amolyan fícsörnek is tekinthető a dolog, nem kell hatalmas erőfeszítéssel a mutatóujjamat tornáztatni a tekeréshez, megy az magától is.

Aztán észrevettem őt. A telefon bal sarkában ott volt tüsszentésem részleges eredménye. Ugyan azt hittem minden taknyot letöröltem kolosszális tüsszentésem után, de nem. Ez itt maradt. A képernyő sarkában. És Zoomol. Zoomol a taknyom. Érted, egy takony, nem ám mesterséges intelligencia.

A zoomolás egy takonytól elég kedves dolognak számít, megkönnyíti a posztok közötti tekergetést, minden tisztelet néki. Bár néha ide oda ugrál és random posztokat nyitogat meg és upvote-ol (lájkol? vagy mi a töknek hívják ezt a Redditen), kommenteket ír (ilyeneket, hogyaszongya: lksjhditurfjagfudsftoaifpofmndisut), de azért én szeretem, nagyjából én is ezt csinálom.

Na jó, de a takony az undi. Mindenki ezt mondja róla, és ki vagyok én, hogy a társadalmi konvenciókat megcáfoljam? Felkerestem hát taknyomat saját irányítószámán, a telefonom bal sarkában és megbeszéltem vele, hogy ez a nyálkás állapot eléggé tarthatatlan, sőt mr-már dühítő, és megkértem rá, hogy távozzon. De ez egy makacs takony volt, mondjuk belőlem jött, erre azért lehetett számítani.

Jó, ha te így, akkor én meg amúgy. Elővettem a papírzsepót és letöröltem őt a teló kijelzőjének bal sarkából.

Ez a taknyok sorsa.

A szerző atipikus, neurodivergens, aspergeres, autista és még sok egyéb. Kicsit más, de kifejezetten érdekes, és eskü szép.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://intelligencica.blog.hu/api/trackback/id/tr2118303985
süti beállítások módosítása